Lancia je navržena a vyrobena v nové belgické továrně.
Kombinace pečlivě vybraných vláken zalitých v epoxidové pryskyřici vede k tělu s požadovanou tuhostí. To umožňuje širokou škálu tvarů bez obětování stability, zatímco s tradiční dřevěnou špicí budete vždy potřebovat určitý objem, abyste dosáhli požadované úrovně pevnosti a výkonu.
1. Kostice:
Unikátní patentovaný design 3-fin Trident® ferule zajišťuje lepší rozložení sil při střelách s maximální rotací.
Poskytuje větší kontaktní plochu s tělem špice a vede k dokonalé zpětné vazbě za všech podmínek. Každá kostice Trident® je obrobena z G10 na speciálním CNC stroji, což zaručuje velmi vysokou přesnost a nejtěsnější možné uložení pro maximální spolehlivost
2. Kevlarová podložka:
je umístěna mezi kosticí a kůží jako podpora kůže. To pomáhá rovnoměrně rozložit rázové síly po celém povrchu kostice Trident® a tlumí vibrace přenášené na tělo špice.
3. Lehká konstrukce:
umožňuje nízkou deflexi - průhyb, ale zároveň si zachovává potřebnou pevnost a stabilitu.
4. Zatímco většina kompozitních hřídelí se vyrábí obalem „Prepreg“ plátů kompozitních vláken přes ocelové jádro a povrchovou úpravou vnější strany broušením, zaznamenali jsme, že tato technika vedla k příliš velkým změnám v „tloušťce stěny“ a následně k nerovnoměrným radiálním konzistence. Byla vyvinuta nová technika, jejímž výsledkem je změna tloušťky stěny omezená na +/- 0,1 mm po celé délce těla špice: zaručující 100% radiální konzistenci.
5. Naše vlastní výrobní technika umožňuje nekonečné variace tvarů, tloušťky stěn a materiálů; jsme schopni postavit špice přesně podle požadavků každého hráče.
6. Používáme náš patentovaný design 3-fin ferule Trident® také pro závitový kroužek. Tato konstrukce poskytuje větší kontaktní plochu, maximální tuhost a spolehlivost.
7. K dispozici jsou nejběžněji používané závity Uni-loc® a Radial
The Lancia is engineered, designed and manufactured in our new Belgian factory. A combination of carefully selected fibers embedded in epoxy resin, results in a body with the required stiffness. This allows for a wide range of shapes without sacrificing stability, whereas with a traditional wooden shaft one will always need a certain volume to reach the desired level of strength and power.